måndag 29 oktober 2007

Tillbaka.....


Hej på er! Tillbaka på bloggen efter en skön men rätt intensiv helg. Hoppas att ni har haft det bra allihopa! ni finns i mina tankar även att jag inte syns "ute"...
Jag har hållit på med mitt kontor,skruvat ihop stol,hylla, skrivbord,målat väggar tak o fönster...phu!
Bara för att upptäcka att jag fått 2 ben för lite till skrivbordet...så igår blev det en akututryckning till IKEA för att inhandla resterande ben...
Det i sin tur resulterade ju i att jag återigen inte kom hem med enbart det jag åkte dit för....såklart....
Det blev 2 vita feeceplädar,lite vita boxar,gardiner,ljus , ljusfat och krukväxter.....
men nu är kontoret i stort sett färdigt. Fattas bara lite på väggarna.Så imorgon hoppas jag att kunna presentera det här...
Jims friggebod är redan stökigt (tycker jag iaf) så för att ta kort där får jag nog kolla läget först. Det är popcorn o löv på golvet. SUCK visst är de underbara de små ungdomarna på att hålla iordning??
Till helgen bär det av till Stockholm och den årliga halloween festen hos vännerna. Ska bli kul att komma ifrån lite...
Så nu vet ni att jag lever...jag kommer att gå min bloggarrunda och hälsa på er, har nästan abstinens...hihi....Kram på er allihopa!
T

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Ska bli sååå kul att se ditt rum klart!!! Det blir väl snart hoppas jag...???....Kram!

NICOLINAS BONING sa...

Retsticka...när får vi se bilder och inte bara ord?!
Popcorn och löv...skratt...är det inte värre än så så är det väl inte så farligt;-)
Vad kul med fest i Stockholm...suck...längtar redan tillbaks dit.
Vi brukar åka ner onsdag eller torsdag (älsklingen är därifrån)för att hälsa på väldigt goda vänner,men den här gången blev det bara en kort helg och det blev alldeles för lite känner vi.
Ha det så bra där nere och festa lugnt;-)
Kramar/Birgitta