torsdag 4 oktober 2007

Imorgon fredag igen....


Oj vad veckorna springer sin väg!
Det är inte vettigt! Vips så är det dags att börja slå in julklappar, klä julgranen.koka julskinkan....och allt mysigt julpyssel....jag längtar jättemycket! Gör ni?
I helgen om det är fint väder ska vi vinterbona trädugården. Räfsa, plocka undan, elda i oljetunnan och kanske grilla. Det är verkligen mysigt! Så fint väder hoppas vi på!
Om vi inte "syns" innan helgen så önskar jag er alla en underbar helg med vackert väder, god mat och trevligt sällskap! Sköt om er! Kramar Jessan

6 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Ja vi hade tänkt att göra ett "röjande" in trädgården nu i helgen också, det behövs.
Ha det så jättebra!
PS Mysig grill på bilden!

faster atta sa...

jag blir hungrig när jag ser grillen! Tanken på gott grillat kött, god sallad och underbara såser...mumsigt!! Dina ljushus är ju bara SÅ fina!

My White Cottage sa...

Mmm, vad gott att grilla! Det kanske man skulle göra ikväll...?
Ville bara säga att jag numera bara har bloggen öppen för inbjudna läsare, av olika anledningar. Jag skulle bli jätteglad om du ville fortsätta läsa hos mig, mejla mig i så fall på vartnyahem@hotmail.com så skickar jag dig en inbjudan!
Önskar dig en fin helg!
Kraam!

Anonym sa...

Jag har förstått att du är något av en julfantast. Du borde träffa min svägerska hon fullkomligt ÄLSKAR julen. Jag gillar oxå julen, men den får inte börja för tidigt. Advent är min höjdpunkt. Kram!

NICOLINAS BONING sa...

Ja,jag håller tummarna för att era planer går i lås;-)
Det ser gott ut på grillen...känner nästan doften...mmm...
Kram/Birgitta

Solsjö - Under en vind sa...

Visst går tiden fort!! Idag vågra jag inte säg att jag längtar till julen, höstsolen strålar ute!!! Må gott och ha en skön helg! Kram!