söndag 7 oktober 2007

Nu är det kväll och pizzatime....

så här ser det på hösten ut "under mitt körsbärsträd"...
en fin gran på min "hund-runda"
mina små grannar myrorna,så flitiga de är...
en mycket nyfiken granne....

på väg hem till mej...
mina goda, goda vinteräpplen, som det ska bli paj av inom snar framtid....
Dagen har varit helt underbar rakt igenom. Har varit ute i trädgården och fått mkt gjort...men det är sååå mycket kvar. Jag har njutit av dagen iaf, och tagit lite kort har jag också hunnit med.... Jag visar lite bilder av min närmaste omgivning. Från trädgård, runtomkring, och mina grannar.....varje gång jag kliver utanför huset blir jag så lycklig över hur vackert jag egentligen bor...man blir lätt lite hemmablind. men jag bor granne med djur, skog och hav... Denna gång har jag fotat skog och djur, nästa gång blir det havet... Ha en underbar Söndagkväll! Nu ska jag äta pizza som min sambo varit och inhandlat. Visst har jag väl gjort mig förtjänt av en sådan "synd" ? Jättekramar Jessan

12 kommentarer:

Anonym sa...

JA! Du är sååå värd att äta en pizza.....=)
dvd ÄR STENDÖD.....=(
Ha det bäst!!!

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina bilder!! Njut av din pizza!! Kramis!

NICOLINAS BONING sa...

Du är verkligen värd pizza, så fina bilder som du har tagit och visar oss;-)
Du ser ut att bo riktigt vackert...och att du dessutom har havet i närheten...suck...där blir jag liiite avis iaf...ler...;-)
Kram/Birgitta

Anonym sa...

Jag åt oxå en pizza igår. Utan dåligt samvete. Och gott var det.

Sallys hus sa...

Vilka fina bilder!!
Va vackert ni har det och vilken otroligt snygg granne!!!

Måste ju också säga....vicken gullig liten kisse miss...vi hade 4 sånna småingar förra sommaren..de är allt bra gulliga och roliga.
Sonen hade ju en aldeles utomordentlig skylt!!

O jag skrattade åt det där emd korten....känner igen det såååå väl!!! Om man BARA har några hundra kort kan man faktiskt behöva några fler, så det så!!
Kram Katarina

Lilla Blanka sa...

Fina bilder av en fin helg!
Kram!

Sallys hus sa...

Jo det är nog en kamera du ser. det fanns rätt många och jag ångrar nu att jag inte köpte en.
Alla sakerna var rätt dyra men jag håller med om att skrivmaskinen och telefonen hade man ju gärna tagit med sig hem.

Kram o hej!

Sallys hus sa...

Glömde nästan.....
..naturligtvis är det inte läckerheterna jag visar som gör att man får fukt i garderoben...det kan det inte vara...hmmm...kanske pizza???
..fniss.......
Katarina

faster atta sa...

Tihi, jag gillar din granne... Hon påminner mycket om våra!
kram

Anonym sa...

Klart du måste in på åhlens o möblera om=)
Swoooosh så har det gått tre timmar.....=(
Ha det BÄST!!!!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder ! Hösten ÄR vacker !
*
Ha en fin tisdag !
KRAM EVA

My White Cottage sa...

Härliga bilder!!! Mumsigt med pizza, har bara ätit det två gånger sedan vi flyttade hit ner... Mejla gärna mig på seasideliving@hotmail.com så ska jag skicka dig en inbjudan till min blogg!

Kramar från Jenny