fredag 19 oktober 2007

Hihi...hemma igen...


Är hemma igen efter en travkväll.... Fick faktiskt in 2 vinnare men de gav så dåligt med pengar....men jag gick nog plus minus noll ungefär...och SKITKUL hade vi ...Har ätit gott druckit gott och har haft underbart sällskap! Är inte van att vara ute så jag är nog lite snurr i kanelbullen....hmmmm ska nog sluta blogga nu har jag en diffus känsla av....men thats me! Önskar er kära bloggare en helt underbar helg! Ni inspirerar mig så mycket ! Jättekramar till er alla,och tack för alla fina inlägg ni gör hos mej....jag blir jätteglad! Kramar Jessan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört av flera att en travkväll inte är helt fel. Verkar kul! Det var inte ila att pricka in två vinnare. Grattis! Ha en go lördag!

faster atta sa...

Låter som en underbar kväll!!!