onsdag 31 oktober 2007

Nu äntligen mina vänner....

den underbart sköna ikeastolen.....den kan man sova i....
närbild fönster....

ordning och reda pengar på fredag....bunten med tidningar är min favorit..."drömhem & trädgård".....
ljus såkart......doftljus med lakritslukt från IKEA....

ska jag visa mitt nya kontor. Det blev lite mer maskulint än det var tänkt, men för att även min käre sambo skulle trivas där blev det så här...rätt bra ändå eller?Det är inte riktigt färdigpyntat, men jag ville visa er ändå....på skrivbordet ligger " Tildas jul" som kom i brevlådan idag...Gissa om det kliar i fingrarna! Kram så lång....tittar in hos er alla om en liten stund...

6 kommentarer:

Randi sa...

Här ser det riktigt prydligt ut.
Inte tycker jag att det är maskulint. Jag har också svart, vitt och glas - känns neutralt när man ska vara kreativ.
Hoppas nu att du kommer att trivas i din nya hörna!

NICOLINAS BONING sa...

...skratt...Inte är det här ljuvligt välordnade kontoret speciellt maskulint inte!
Men åh så snyggt det blev!
Därinne kommer du att sitta som en drottning när du bloggar;-)
Nu blev jag sugen på att göra iordning våran kontorshörna...hmmm...måste tänka och planera lite först bara...
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Jag längtar efter ordning. Blir så avundsjuk på din fina kontorshörna.

Jessan sa...

Tack mina vänner.är inte så säker på att ordningen kommer bestå tyvärr, hihi
men försöka kan man ju alltid...kramar

Solsjö - Under en vind sa...

Fräscht, fint och städat!! Vilken dröm! Här runt min dator råder kaos....(sjävlförvållat.....)
Ha en bra dag! Kram!

Sallys hus sa...

Åå... nu fick jag ångest!!

Så där prydligt vill jag också ha på vårt kontor!!

Suck!
Varför har inte dygnet 48 timmar???

Ha det gott!
Kram Katarina