tisdag 2 oktober 2007

Jippie!

(min vita favoritvätte som står framme året runt)
Har idag hämtat mitt paket från Alvas hus!
Två ljushus! Jag blev så nöjd med dem! Längtar efter att få tända dem ikväll! Tyvärr var mellersta huset slut, så jag fick ta det lilla och det stora. De mellanstora kommer dock in igen i November. Gissa vem som ska ha ett sånt då....
Har nu målat färdigt 1 av 4 innedörrar oh är jättenöjd! Ska göra en fin dörrskylt att hänga upp på dörrn, men det får bli en helt annan dag, pust! Nu räcker det med målning för idag!
Lillkillen har beställt kantarellsoppa till middag idag och det passar mej perfekt! Bara att vispa ihop och värma...Gott är det också...
Ha en fin tisdagkväll alla cybervänner! kramar jessan.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med ljushusen ! Du får fota dem ikväll...i mysljus !
Gott med kantarellsoppa...hos oss puttrar bogfläsk på spisen...ska bli lite sötsurt tror jag...hihi !
*
Ha en fortsatt fin tisdag !
KRAM EVA

NICOLINAS BONING sa...

Snyggt med ljushus för dom lyser så fint i alla fönster!
Vilken tur att ni har samma smak för mat så att alla blir glada och nöjda i familjen;-)
Kram/Birgitta