onsdag 13 februari 2008

Tack mina goa cybervänner!

Som vanligt är ni ett jättestort stöd och bollplank,vilkethumör man än är på....visst har tonåringen och jag rett ut det mesta, och jag minns ju hur det själv var att vara tonåring....men det blir så övermäktigt ibland! Precis som hos er andra...Jag fick nästan lite dåligt samvete när jag gnäller så,för jag vet ju att var o en av er har sina duster med barnen ni också....men såååå mycket tack för allt stöd och uppmuntrande ord! Jag är så tacksam för att ni finns där.....KRAAAM!
Jag tror att jag lyckats ladda ner nåra bilder åt er,trots att datan krånglar...vi testar.......



överst har vi en gammalgammal....sockerskål(?)som jag ärvt av mormor. Gustavsberg. Den är så fin...men bilden görden inte rättvisa...

*sen kommer tradera köp ett av 8 underbara små bilder av små tösermed olika budskap..."I Love you" , "Thinking of you" osv....jättesöta!

*Underbar vy från ett ställe där jag brukar promenera med hunden...är man inte lyckligt lottad så säj??

*Tradera köp örngott o lakan med monogram...

*Sydde en ljuspåse av gardinresterna....dem får ni se senare....

*Och ett tradera köp....mysiga mjölkkannan till vänster är jag jättenöjd med. Den förarar jag kaffebönor till kaffemaskinen i.....
Mer bilder kommer mina vänner...men det var ett litet smakprov....Ha det underbart! Kramar Jessan






13 kommentarer:

Änglahem sa...

Kvällens Jessan,

Vad skönt att höra att du och sonen blivit sams!
Vad mycket fint du bjuder på idag!
Lakanet och örngottet ser jättefint ut! Varför hittar alla andra så fina örngott och lakan men inte jag!!!! (Hör du mitt förtvivlade roooop!) Ja nu var det ju inte mig vi skulle prata om, sorry...
Vilken supersöt ljuspåse du sytt, bilden är bara så fin! Har du hunnit med att sy gardiner med? Duktiga Jessan!
Förresten känner mig lite gottesugen, finns det några smarriga maränger kvar?...eller..det klart, det är väl kanske liiiite långt för att jag är godissugen...hmmm..synd!

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag, härliga Jessan!!

Kraaaamaaar
Ulrika

NICOLINAS BONING sa...

Vilka fina bilder du visar...och vad bra att ni rett ut det mesta.
Det är skönt med bloggkompisar för då kan man "gnälla" bäst man vill för det finns alltid någon "därute" som peppar en när man har tappat sugen!
Massor med kramar till dig/Birgitta

My White Cottage sa...

Inte ska du ha dåligt samvete för att du skrev av dig dina tankar och känslor! Även om många upplever liknande situationer kan det ju kännas skönt att få veta det och få lite tröst och peppande ord! Eller hur!!?

Så mycket fina saker du visar oss! Er utsikt över sjön är helt ljuvlig!

Önskar dig en underbar Alla Hjärtans dag!

Stor kram från Jenny

Solsjö - Under en vind sa...

Skönt att lugnet har lagt sig!!

Så mycket fint du visar!

Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag! Kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så skönt att det blivit bättre igen med din son...det är jobbigt ibland jag vet det också...man duger inte hur man än gör...sen så duger man alldeles utmärkt nästa dag!
Mycket fina grejer du köpt! Tradera är tydligen välbesökt ser jag!
Önskar dig en Härlig Alla Hjärtans Dag!
Kram
Marie

Anonym sa...

Vi finns till för varandra. Att hjälpa och stötta /Kram

Sallys hus sa...

Hej stumpan!

Life is up and down.....
Skickar dig en trött och låång kram.
Vilka fina bilder du visar..
Kram igen. Katarina

Änglahem sa...

Morgon Jessan...Ulle Bulle här!

Hoppas du hade en fin Alla Hjärtans Dag!!!! Skiner solen på er idag med? Här har den haft godheten att visa sig i två dar i rad nu. Livet känns onekligen så mycket lättare då, behöver mycket ljus har jag kommit på.

Vill önska dig en lugn och fin helg!! du goa Jessan!!

Kraaaamaaaar
Ulrika

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!!
ja du det där med tonåringar.. jag har tre barn varav en precis kommit över stadiet av tonåring... nu bara två kvar..pust!!'Kämpigt ibland.. det är en jobbig tid för alla emellenåt!!
Dina vackra bilder njuter jag i fulla drag av... allt allt allt!!!
Väldigt fint fotat oxå!!
kramar A-C

Gry sa...

Vilket stämningsfullt foto i solnedgången... Som ett vykort!

Imponerad över alla spetsar och broderade påslakan som finns lite här och var på loppisar och Tradera. Måste öka på mitt sökande, hi,hi..

Kram Gry

Lilla Blanka sa...

Hej Jessan!
Jättefina saker du visar..! Är tokig i sånna fina lakan o örngott, skall se om jag inte kan gå på jakt i morron efter lite fler... :)
Kraaaaaaaam
Mia

Anonym sa...

Önskar dig en härlig dag!

Änglahem sa...

Men JESSAN VAR ÄR DU???! Saknar dig!!

Hoppas du är ok?!!!

Kramisar
Ulrika