lördag 2 februari 2008

Lördag förmiddag....

Blåsigt men strålande sol! Jättevackert! Idag är ett underbart väder att hänga ut lakan i....
Ajaj ni rackarns bloggare som har lurat in mej i Tradera träsket...(ler stort)
Det är så kul! Jag har vunnit några aktioner sista dagarna, ni får se vad, när det kommer hem....och när jag kan ladda bilder igen, FNYYYYS....
det är jättefrustrerande att inte kunna ladda in nya bilder. Tror att bror skulle komma hit o hjälpa mej idag....
I em ska jag o familjen och brors lilla familj in på biostaden och titta på " Alvin and the chipmunks" jag tror den kan vara riktigt kul! Sen ska vi gå och äta på nåt mysigt ställe också....så det är vad som händer mig i dag...ska titta in till er en sväng innan tänkte jag! ha en underbar Lördag! Kramar jessan....sätter in nåra gamla bilder eftersom jag inte kan ladda in nya just nu....
min fina klocka
mina älsklingskoppar! Engelsk viol, har jag haft sen i tonåren....

11 kommentarer:

Gry sa...

ooo, jag kan INTE gå in på Tradera, Då blir jag nog fast....

Hm, jag måste kolla lite om den filmen. Dottern ska iväg med en kompis och hennes mamma ikväll och jag brukar alltid läsa om filmen innan jag samtycker- får göra det nu!

Ha en fin kväll med era familjer! Kram Gry

Katarina sa...

Hej ;)
Vilken härlig helg du skall ha , ler*
Här är det lugnt o skönt, lite donande här o där :)
Va spännande å se vad du fyndat på Tradera:)

Ha det gott i helgen :)
Kram Katarina

sagolikflora sa...

Hej!
Va fina kopparna va.
Jasså, har du börjat ladda dig på tradera... Jag vågar inte ens börja för jag blir helt såld då. Men jag går in och tittar då och då om det finns någe fynd. När jag hittar nåt som jag verkligen vill ha så kommer jag att buda på i gasfart... thithii!
Har du handlat nåt än...
Det finns ju ett och annat knep för att få hem det man vill ha.
Kram -<@ Caroline

Lilla Blanka sa...

Tack snälla för dina gulliga kommentarer hos mig..! Vilken mys-dag ni verkar haft, härligt!
Gillar din klocka i vintage-look, jättesnygg!
Kram
Mia

Änglahem sa...

Vilken fin klocka du har Jessan!!

Du har inte blåst bort än vá??

Alvin and the Chipmunks.....! Jag älskaaar den lille rackaren!!!
Ville t om döpa yngsta barnet till Alvin om HON varit en KILLE!
Fast iofs så var det innan grannpojken flyttade in....Odrägligaste ungen som finns....!

Låter som ni planerade en helmysig dag, hoppas att det blev så.

VILL SE dina Tradera fynd!!! NU...!

Ha det bäst min vän!!
Kramar
Ulrika (i blåsten)

My White Cottage sa...

Din klocka är sååå fin! En sån skulle jag också vilja ha... :)

Här blåste det också som tusan igår, hoppas det blir lite lugnare idag!

Ha en skön söndag!
Kram Jenny

Anonym sa...

Hlet fantastisk klocka jag älskar dem!

Ann-Catrin sa...

Oh..jag har inte vågat mig på att titta på Tradera ännu... då är man väl fast!!
ska bli så spännande att se dina fynd sen!
Underbara koppar.. jag är en koppoman jag!!!
Härlig helg du verkar ha haft!!
Kramar A-C

Anonym sa...

Vad blev det för god mat igår när ni skulle ut och äta?

Sallys hus sa...

Va mysigt med bio och restaurangbesök.....
Spännande att få se sedan va du köpt.
Jätte fin klocka och koppar....
Ha en härlig vecka nu gumman!

Kram Katarina
Ps...lyktan kostar 495kr

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, Tradera är ju ett ställe där man går in ganska ofta...och man hittar både det ena och det andra!
Hoppas det löser sig med bilderna...
Kram
Marie