måndag 24 september 2007

Varför???

mina änglavingar från sovrummet...jag älskar änglar!
väggord jag skrivit i sovrummet....
en ängel....
utsikt från the- hörna...
och en del av min altan...
svarar inte spegelbyråmänniskan?? varken via mail eller på telefon??? Om den är såld kan han väl åtminstone maila mig så jag vet?? vad SUR man blir...Sängen finns kvar men hon vill inte ta mitt bud så jag vet inte hur det går... Byrån var ett riktigt fynd som jag hade råd med och jag var verkligen sugen på den! *SUCKAR DJUPT*
Vet ni vad jag gjorde istället för att sitta och deppa ? JOOO Jag åkte och tröstshoppade lite. Någon som är bekant med uttrycket därute?hihi....
Så på lokala loppisen så fyndade jag en styck brunlaserad tallrikshylla och lite andra småpryttlar. SEN åkte jag till färgaffärn och köpte?........Just det, en balja vit färg, så nu blir det målning i em. Nu ska jag fika. Äldste grabben har kokat kaffe. Sätter in nåra gamla bilder tills ni får se mitt nya dagsverke...Ha det gott!

Inga kommentarer: