onsdag 12 september 2007

Idag blir det städning och målning


eftersom jag är ledig och ungarna ju är i skolan...håller på att måla friggeboden ju. Målade taket vitt igår, ska stryka det en gång till idag. lite fönsterbrädor och hyllor ska också målas. Får se hur långt jag hinner och orkar...Igår sydde jag vita kuddar som jag ska brodera på tänkte jag. Har mycket projekt på gång nu, och det ska bli så kul att se hur det blir när det blir färdigt! Jag kommer att visa er, jag lovar! eftersom solen skiner så underbart idag, ska jag passa på att tvätta sängkläder. Helt underbart att bädda rent sen....Dags att sätta igång! Vi ses senare!Jättekramen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det var ett annat stuk på den här bloggen än den andra...
Så du gillar Daniel Lindström?????

Jessan sa...

ja, de är lite olika...hoppas inte till det sämre?
Ja jag tycker Daniel är bland det charmigaste som finns..och vilken röst sen!! Kram

Anonym sa...

Jobba inte ihjäl dig...njut lite i solen också ! Ska ut nu med en kaffetår och bara må !
Ha en fin torsdag !
*
KRAM EVA

Jessan sa...

hi hi...ska du säja som gett dig på en hel timmervägg! Jag ska också njuta i solen nu!