torsdag 13 september 2007

Vad är det med hösten....


som gör en så KREATIV ?
Inte för att jag är ledsen för det eller så, tvärtom...Så mycket ideer som fullkomligt har POPPAT upp i mitt huvud idag...Har fått en jättekul ide till Jim, 15 åringens friggebod, som det bara kliar i fingrarna över att få börja med, jag hoppas jag kan visa resultatet av den snart! Jag har börjat sticka en snygg, grå olle till Alexander, jag har ju som ni vet mitt evighetsprojekt,sängöverkast och så har jag börjat brodera på kuddarna som jag sydde häromdan, jag TROR faktiskt att resultatet blir bra...jag hoppas kunna visa det efter helgen...
OOOps, jag låter nästan manisk....men lite så funkar hösten för mej...när den kommer vaknar pyssel och knåp-mamman i mej. Då vill jag pyssla dona och " boa "....Har haft en lugn kväll här hemma. Har tittat på idol såklart , Dubbelavnitt av Glamour har avverkats ( min skamliga lilla hemlighet att jag inte kan låta bli den serien)
Och nu ska jag efter en runda hos er mina vänner krypa ner och lyssna på " Karlavagnen", ett program jag har somnat till i ca 10 års tid...Jag älskar det programmet men lyckas ofta somna ifrån i halvtid tyvärr...
Ha det gott till vi ses igen! Gonattkramen! Jessan

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det mysigt med höst ! Då försvinner alla utemåsten och man kan bara var inne och pyssla och mysa...
*
Hoppas du får en kanonhelg !
KRAM EVA