söndag 23 september 2007

Hej minna vänner!





Har haft problem med inloggning idag, har varit jättetrist! Men NU så...Har i övrigt haft en jätte kul dag...har gjort storfynd hos mamma. Jag gick bort och rotade i hennes gömmor, oh gissa vad jag hittade.... två lakan med tillhörande örngott med mammas och pappas broderade initialer på, som de fick när de gifte sig -65. Eftersom de varit skilda sedan 33 år tillbaka fann hon ingen anlednig att ha kvar nåt med deras monogram på...JIPPIE sa jag! Hittade också mammas gamla klippdockor,bokmärkesalbum och skolbok som jag ska ha till prydnad på något sätt. DESSUTOM, tog jag också hem vaggan från 1800-talet som jag inte fått plats med förut. Den är så fin! Det är bara jag och min morfar som legat i den, som vi vet iaf. Tyvärr så vet jag inte historiken innan min morfar....men jag är så glad för alla " fynd " idag... och tack snälla ni för fina kommentarer! Jag försöker självkommentera så ofta jag kan...jag vet hur det värmer i hjärtat! Ha en underbar söndagkväll! Kramar Jessan

3 kommentarer:

My White Cottage sa...

Vad roligt med så fina fynd!!! Ha en skön söndagskväll!
Kram från Jenny

Anonym sa...

Vad avundsjuk jag blir...jag vill oxå ha *L* Toppenfynd!!!

NICOLINAS BONING sa...

Vad roligt att få så fina lakan och örngott...med lite speciella minnen bakom också:-)
Resten är lika fina fynd det!

Hälsn/Birgitta