torsdag 20 september 2007

Vad blir det för mat?


Ikväll börjar mitt absoluta favoritprogram vad det gäller matlagning. ( bredvid nigella och leila)
"Vad blir det för mat " är ett härligt matprogram tycker jag. Spontant,roligt och eget och i mysig hemmiljö...Per lagar storkok och finlir,tvättar nypotatis med högtryckstvätt och ger sig ut i trädgården och plockar bär till efterrätten. Härligt och uppfriskande,inte så tjötötigt och trist som många andra program i genren. Det märks att han verkligen älskar det han gör. Han är dessutom betydligt mer sympatisk än han var som Viggo i "REDERIET" Remember?Så jag kommer iaf att bänka mig vid tv:n ikväll och njuta av hans konster....Nu är det dags för mat här. KRAM på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är snart champagnen slut...men himla god var den. Synd bara att det är så dyrt...
Tycker också om Per Morberg...god mat i en underbar miljö !
Vilka goda bullar du bjudit på...MUMS!
*
KRAM EVA

Anonym sa...

Smaken är som baken. Jag gillar inte Per Morbergs matprogram, men jag älskar Leilas och Nigellas.