onsdag 23 april 2008

Vilket underbart vårväder!!

och så var det också igår.så efter maten gick vi en långpromenad på ca 1½ mil . Helt underbart med solen , den vackra naturen och den varma vårluften!Men såhär trött var min lille krigare efteråt! Halledusingen....
Den långa promenaden gjorde att jag kunne unna mej en kall god öl på den kvälls soliga altanen. Den var sååå god....
2 bilder från promenaden. jag tog fler men de andra blev inte alls bra....vi gick både i skogen och vid vattnet.Varje gång blir jag så tacksam över hur lyckligt lottad man är som bor med så vacker natur runt omkring......Idag ska jag ta en mindre promenad i vårsolen, sen har jag övertalat Anders att följa med till det stora möbelvaruhuset! Ska bli så roligt! Ha en underbar dag allihopa! var rädda om varann! Kramar jessan

2 kommentarer:

Änglahem sa...

JEEEESSSSSSSAAAAAN!!!!! Vad roligt att se att du är här!!
Låter härligt med en sådan långpromenad! Tänk om man sedan var hund*fniss* så man kunde gå och lägga sig och vila ovanpå motionen!! Men en kall öl låter ju inte helt fel det heller!!

Stora möbelvaruhuset!!! Vad kul!! Hoppas du hittar vad du letar efter!

Ha en underbar dag i vårsolen!!
Kramar/Ulrika

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Underbara bilder !!
Ha det så skoj på Ikea !
kram/Lotta