lördag 19 april 2008

blandad meny....

vill ha!! Den är så fin tycker jag....vill ha den i min trädgård och sitta o dricka kaffe o läsa i....

så här många olästa böcker hittade jag i mitt bokskåp när jag röjde igenom det...hm behöver nog inte köpa nya böcker på ett tag...

favoritläsning...
4 av mina absoluta favoritböcker ...som ni ser har jag skiftande smak....vid sidan står den ultimata filmen...alla andra filmer jag sett kommer som bäst 2a efter den! Den är underbar!

min hortensia i fint kvällsljus...kamera gör den INTE rättvisa....suck

vad ska ni göra ikväll då? Jag ska se på brolle jag....och sukta haha.....nu upplevs jag nog som en äggsjuk gammal höna...men visst är han söt! och rar! och alldeles.....alldeles ...underbar......
nåja, ni får ta mej med en nypa salt....det är i allafall i stort vad jag ska göra idag. orkar jag så blir det lite målning. Annars får det bara bli en sån där härlig mys o slappardag....det är inte fel det heller...Hoppas ni får en fin kväll allesammans! Kram på er och ta hand om varann!! /Jessan

6 kommentarer:

Änglahem sa...

Jessan, min Jessan Där är du!!!! Du får inte försvinna på det där viset gumman!! Jag sa ju det i morse till storsnuttan som satt med mig när jag var inne en snabbkoll, "Men Jessan var är du? Är det bara valpar i huvudet på henne nu tro?"*fniss*

Den "pergolan" skulle jag också vilja ha.....Drömma kan man ju alltid!!! Tur att det fortfarande är kostnadsfritt!*hihi*

Vet inte varför det är så svårt att få iväg sig själv till doktorn, men jag tror att det är att all energi går åt till att se till att övriga familjen mår och har det bra. Den tiden som blir över är ju jag iaf sååå trött och personligen är jag väldigt trött på allt som har med läkare att göra. Sen har ju inte vi mammor någon som tjatar på oss att vi ska gå till doktorn (iaf inte jag), tror alltid att det går över. Hade det inte varit för en väninna som tjatade sååå på mig så vete sjutton vad som hänt.....?

Ha en skön helg vännen!
Kramar/Ulrika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello, kul aytt du är tillbaks....tack för sååå fina ord..blir så glad!!!

så fina bilder...Ja o paviljong,,,vi har en , fast inte i närheten så fin med allt snirkligt runt,,,dessutom har det vart tak på, som blåst sönder;/

ja Engla..så hemskt, såå grymt!!!
Vilken ond värld!!!!!

Hoppas du får en fin helg..kram Millan

inga Heiddal sa...

Hey Jessan!!
Tack för dina kommentar. Ha tränat i c.a 9 månade jag tyckte de er kul. Och jag ha tapat 25 kg..
Fina bilder du visa hos dina bloggsida!!
Ha en härlig helg.. Islands -Inga

A home far away sa...

Vilka fina bilder du visar, ja det vore härligt med en paviljong! Man kan alltid drömma...
Ha det gott

Gunilla i Singapore

My White Cottage sa...

Vilken vacker hortensia! Är sugen på att införskaffa en jag också, dessvärre brukar jag ha svårt att hålla dom vid liv...

Håller med dig om att det är något speciellt med Brolle... Å som tur är får vi ju njuta ytterligare minst ett program med honom! :)

Önskar dig en solig och fin vecka!
Kram Jenny

faster atta sa...

Ååå, den paviljongen är ju så fin!!! Förstår att du vill ha den, den skulle även kunna få flytta hem till mig... ti-hi...