måndag 14 april 2008

Varför är världen så ond....


Mitt hjärta gråter. Jag kan inte fatta att det är sant. Att han nu erkänt. En liten oskyldig 10 årig flicka finns inte mer...Jag blir yr och illamående när jag tänker på hur hennes föräldrar nu har det.Ni finns med mig i tankarna hela tiden. Jag sänder all världens kärlek och styrkekramar till er och ber för att ni kommer med tiden ta er i genom detta helvete som det måste vara.
Jag tänder ett ljus för er och lilla Engla idag.
En gråtande deprimerad jessan

4 kommentarer:

Gry sa...

Det är så fruktansvärt meningslöst.... Tänk att sånna störda människor ska få gå fria. Blir bara så arg över sk integrering i samhället. Varför ska inte barnen skyddas? Varför ska gärningmän eller människor som tidigare begått brott få bli "anonyma"? OK att ge folk en andra chans, men vad med oskyldiga som får leka statister i sjukas tillfrisknad?? Jag känner stort hat mot määnniskor som kan utföra dåd mot barn. Fast det hjälper inte Engla...

Ta hand om dig, och försök att inte själv bli deprimerad för det som hänt. Så lätt när man själv är sårbar...

Kram Gry

EVA / whiskyochchampagne sa...

Det är så hemskt att det inte går att begripa ! Hade svårt för att få nåt gjort alls igårkväll då vi sett nyheterna på tv:n...
*
Och tack för din underbart snälla kommentar häromdagen...jag blev alldeles tårögd och jätteglad !
***
KRAAAM EVA

My White Cottage sa...

Man frågar sig verkligen varför??? Så hemskt... Lider så med hennes familj och vänner... Här lyser också ljusen ikväll för lilla Engla.

Kramar från en till vars hjärta gråter

Sallys hus sa...

Ja visst är det ofattbart att det kan finnas så mycket ondska i världen........man klarar inte riktigt av att ta in det...
Vi var nog många som tände ett ljus för lilla Engla och fällde tårar.....

Kram katarina