söndag 13 april 2008

Killen som berör.....

Den här helgen har jag fått mitt Brolle behov tillgodosett, haha! "körslaget", "sing along" och nu nyhetsmorgon....
Jag gillar honom skarpt! För mej är han ett naturbarn med mycket ödmukhet ochkarisma och han berör mej ända ut i hårstråna....En underbar röst,livsglädje men ändå med ett stänk av vemod.....kanske är det för att jag är en hundälskare....för visst ser han ut som en gullig hundvalp....
På tal om hundvalp så ska jag titta på en nästa vecka!!! Gissa om jag är lycklig! Det är en syster till Rambo som fått valpar! Det är så spännande!
Ha en fin söndag allesammans! kramar jessan

2 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Kan bara hålla med , vad alla än må säga , så diggar jag honom skarpt !
Mysigt med hundvalp , det är ju som att få en liten bebis ;-)
Kram/Lotta

Solsjö - Under en vind sa...

Jag har faktiskt inte sett körslaget alls....

Hoppas att din helg varit bra!! Kram!