torsdag 24 april 2008

Önskar er alla en underbar helg!

hylla i Alex rum...
hans allra första små skor!
Var på IKEA igår...köpte en stooor röd matta, clubfåtöljen , lampan....trädet på väggen gjorde Alex o jag i höstas av löv vi plockat.....

titta här vad min stolliga sambo köpt....tror ni jag kommer våga åka med?? På bilden är det dock min bror som med glädje och barnslig förtjusning ska provköra.... Vet ni vad hans kommentar var när jag tog kortet?? - Åh nej nu hamnar man på bloggen.... ja älskade bror vad rätt du hade! Puss på dej, älskar dej!
imorgon ska jag och min bästaste vän Ylwa göra stan , äta thai mat hela långa eftermiddan! Ska bli sååå roligt!
På lördag är det jobb, vårstädning på området och 61 års kalas...fullt upp mao....
(så Brolle på kvällen förståss! Glöm ej!!)
Ta hand om varann och gör bara roliga saker! Jättekramar! Jessan

3 kommentarer:

Änglahem sa...

Morsning Korsning Jessan,

Vilket fartvidunder!!! uscha mig då, hade jag aaaldriiig vågat åka med!!!!

Äta mat hela långa em??!! nänä...då kan du ju bli förjäst!!! Farligt!!*fniss* hoppas det blir gott!! *lite avis*

Ha en skön helg gumselumsan!!!
Hörs i nästa vecka med rapport från el Bloggträff!

Kramar/Ulrika

Sallys hus sa...

Hi hi..fniss...
Bara lilla trötta jag som skickar en liten hälsning.....Klart du vågar köra den där!!!
Jag skulle aldrig kliva upp på den, men du klarar det!!!
Häftigt värre!!!
Swisch....
Mysigt med en hel eftermiddag på restaurang....smask...
ha en härlig helg!
kram Katarina

Sallys hus sa...

Hallå!
Önskar dig en härlig valborg, kram Katarina