tisdag 29 januari 2008

Vad kul!


Att ni tyckte lampkjolarna var fina! Tack för alla fina kommentarer! Blir alltid lika glad! Jag har kommit in i värsta sy-träsket nu. Jag syr syr o syr....men det är så likt mej! Jag gör aldrig nåt lagom....vissa perioder stickar jag natt o dag, eller läser böcker, virkar, syr......sen tröttnar jag och börjar på nya projekt....Spetsen tog slut här hemma igår, så jag ska iväg och köpa mer nu.....bäst att passa på medan "andan" finns!
Har varit och köpt en ny elvisp också. Blev så sugen på potatismos....sist jag gjorde mos ooch stod och vispade så sa det " TJOOIING " Sen såg visparna ut som håret på einstein ungefär....har aldrig varit med om nåt liknande. Har ni? Vet fortfarande inte vad som hände.....visserligen var det en som jag fått när jag beställde varor nånstans, så det var väl ingen kvalitet, men ändå.....Nu blev det iaf en ordentlig Elektrolux.....Den ska väl hålla bättre. Så ikväll blir det potatismos, rivna morötter och ugnsfalukorv med lök,tomat o ost...Det är faktiskt bland det godaste jag vet.....Men det måste vara hemgjort mos annars får det vara! är helt och fullkomligt "allergisk" mot pulvermos....hua!
jag tittar in till er ikväll mellan Glamour och symaskinstangon! Ha en fin kväll! Kramar Jessan

3 kommentarer:

Änglahem sa...

Jessan...var hittar du alla bilder någonstans??!! Det var mig en rälig en.....!*hihi*
Har ärligt talat aldrig hört talas om en elvisp som din, låter lite otäckt...hua.
Vad jag blev hungrig....låter såååå gott, får nog gå och fixa middag om jag så till vida inte kan titta förbi.....Nähä inte det...attans oxå, behöva laga mat själv. Inget att be för...

Kramar
Ulrika

Lilla Blanka sa...

Hihi tack för påhälsningen, höll precis på med ett inlägg o så hann du skriva en kommentar i det gamla ;)
Jag är precis som du, lite lätt manisk eller fanatisk som min man tycker ;) när jag börjar med nåt..började läsa böckerna om Damernas detektivbyrå te x i somras..var inte kontaktbar på en vecka och då jag läst hela serien haha..Nu är det målning..målar som en galning till 23:49 på kvällarna typ, målar allt som jag kommer över hihi
Ha en bra kväll Jessan!
Mia

Gry sa...

Oj vad jag känner igen mig, hjelp....Jag är också sådär manisk, ursäkta- ha,ha... Börjar jag med något så är det BARA det som gäller, tills nästa inspiration kommer....Just nu har JAG (av alla människor) fått sydille. Har sytt jättemycket det sista dygnet, och familjen håller andan, då jag inte är så kompis med maskinen egentligen ;-)

Ha en superduper kväll! Kram Gry