måndag 14 januari 2008

Gick igenom mina foton och JÖSSES vad många det var....

Dessa var kul att sätta på bordet istället för julblommor i fredags....
vår matplats som den ser ut just nu...
Gissa vad jag hittade den här luringen...jo i tvättmaskinen när jag tog ut nytvättad tvätt! Och den levde! Den fick julbad så den teg! En del har en snigel på ögat, jag har dem i tvättmaskinen...
vårt jättefina bibliotek! Det är ett gammalt tingshus.....eftersom jag älskar böcker och doften i ett bibliotek, (Jag vet det är en liten konstig fetish jag har) så tillbringar jag mkt tid här periodvis...
min favorit pajform...
Ett av mina stora intressen är som kanske inte alla vet är andlighet. Jag tror definitivt på "andra sidan" och ett liv efter detta. jag älkar änglar, och mitt favoritmedium är terry Evans och James van Praagh....nu fick ni massor av "onödig" information på en gång! Ha Ha...
Ett av mina många projekt som väntar på att bli omhändertaget....

Inga kommentarer: