lördag 19 januari 2008

Lördagkväll och nya inköp.....

mitt nya överkast... Det syns inte så väl, det var för mörkt när vi kom hem. Men det är invävda blomslingor i....
örngotten är bröllopsgåva till mamma o pappa från-65....gardinerna i sovrummet är tillhörande lakan....
Bloggerskan själv i betydligt yngre o skalligare tappning!
Det är inte alla som har Garbo i sovrummet.......

Änglavingar från panduro, mitt romantiska sommarlinne,och ett par enkla lyktor....
galgen på nära håll. Ska göra fler när jag får tid....
mysar tofflor i ljusrosa fleece
Lyktor från IKEA
köpte två små rosa skönheter till mina Linnea koppar. Jag dricker bara kaffe i mugg så de här små används inte, o det är ju lite synd...

Lite inköp blev det....Ett överkast med likadana kuddar i vitt, ljuslyktor,värmeljus,o lite smått i gott. Jag är jättenöjd! önskar er en fin Lördagkväll allihopa! Håll i er i blåsten!! /kramisar Jessan

6 kommentarer:

Änglahem sa...

Vilket ljuvligt sovrum ni har!!! Sååå romantiskt!! Vad kul med nytt överkast! Låter som att ni hade en bra shoppingdag.
Kan du inte plåta överkastet i dagsljus så vi får se det närmre..det som ses ser jättefint ut. Nyfiken i en strut...jaaag.

Kramar
Ulrika

Jessan sa...

Tack! jo, jag hade tänkt fota överkastet i dagsljus, men vänner av strykjärn får kisa lite...hihi/ jessan
Ps . Sambon är lite skeptisk till just vårt sovrum. han tycker det är något fjolligt för hans smak...men vem bryr sej...han sover så sött där såååå! . ds.

Solsjö - Under en vind sa...

Otroligt fint i sovrummet!!! Ser så mysigt ut! Fortsatt skön helg, kram!

Lilla Blanka sa...

Men Jessan, vilket underbart romantiskt sovrum ni har...! Jag är precis på väg upp i vårt..tyvärr gillar jag inte det alls, jag måste göra om det så det blir mysigt, så tack för härlig inspiration!!!
Natti
Mia

Vanilladreams and humblebees sa...

Vilket vackert sovrum, så fint! Så glad att du lämnade en kommentar så att jag hittade hit... Tack!

Panduros änglavingar måste jag också beställa hem... såg att du har samma idol som mig.. Terry! Kul!! :)

Kramar från Jenny
---<-@

IKT i min vardag sa...

Ska inhandla änglavingar på Panduro, men kan inte bestämma vilken storlek. Dina ser ut att ha lagom mått, men vilket?

Hälsningar Linda