torsdag 17 januari 2008

På lördag....













blir det tjej Lördag....Jag ska till kalmar med goa vännen Ylwa.....8 Hon blev jätteglad för kortet jag gjorde till henne! se äldre inlägg) Och Naturligtvis måste det då bli besök På IKEA, MORMORS FÖNSTER och TOPIARY.....underbara affärer allihopa! måste bara övertala salig sambo att vissa saker måste inhandlas. Hur nu det ska gå....thi hi...ska bli såå roligt att göra stan med henne, gå och fika och bara prata strunt! underbart! Lääängtar! Gonattkramar jessan! nu väntar Karlavagnen! (kolla in bilderna! Blir man sugen på att shoppa eller? De 6 översta är från mormors fönster de andra från topiary)

12 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åh låter underbart med en lååång shoppingdag med en vän..!
Ha det så kul, o glöm inte att visa oss vad "det blidde" sedan :)
Kram
Mia

Hanna sa...

Inte fel med en shoppingdag du...Rambo va ju helt tokigt söt...Är stört förälskad i rasen OCH deras öron...vet precis vad du menar och jag misstänker att Rambo också är en kelgris eller ? Klockrent namn på en liten russel får jag lova att säga.
Ha de gott
kram

Hanna sa...

Inte fel med en shoppingdag du...Rambo va ju helt tokigt söt...Är stört förälskad i rasen OCH deras öron...vet precis vad du menar och jag misstänker att Rambo också är en kelgris eller ? Klockrent namn på en liten russel får jag lova att säga.
Ha de gott
kram

My White Cottage sa...

Vad mysig med shoppingrunda tillsammans med en tjejkompis! Lova att vi får se sedan om det blev några inköp!! :)

Ha en toppenbra helg!
Kram Jenny

Gry sa...

Skönt att höra om flera som har lite fighting mellan syskonen! Det är väl så det är att växa upp tillsammans;-)

Å, vad härligt du ska få det i morgon! Har själv bott i Kalmartrakten, men det var innan IKEA kom dit. De andra affärerna du ska till har jag nog missat!!!

Har kollat lite neråt i din blogg, och du vad mycket fina inlägg du gjort!
Ser att du gillar Sylvia Browne. Jag har precis köpt "Mellan två väldar" och "Livsredskap" till en god vän som har förmåga eller gåva- kanske det heter. Jag har inte läst något av henne själv och hoppas det inte är för flummigt. Såg ett program om henne och det verkade helt otroligt med hennes gåva.

Spännande!

Ha en finfin dag på stan i morgon!

Kram Gry

Maria sa...

JAAA, man blir sugen på att shoppa......underbara bilder!!

Ha så roligt, kram!!

me and alice sa...

Härlig shoppingdag du ska på!
Hade en nyligen med min Alice i Stockholm. Och vilka härliga affärer...
trevlig helg!
kram Susanne

Sea Angels sa...

Beautiful pictures Jessan, they are such an inspiration
Thankyou Hugs Lynn xx

This is Kia sa...

Jag tror absolut att du kan charma din sambo. Affären mormors fönster verkar underbar, skulle nog kunna inhandla massor där. Ha en riktig trevlig tjejlördag och glöm inte att njuta och shoppa loss =)

Kramar Kia

Ann-Catrin sa...

vad härligt med en shoppingdag... hoppas du får lite köpt... mådte du visa sen!!
vad roligt du hittade till min blogg så jag hittade till din... ohh jag kommer oxå ihåg segeant pepper jeansen.. Marilyn... oxå höga med snad fíckor och en knapp.. fick blåmärken av dom för jag hade utstickande höftben...
kramar A-C

Änglahem sa...

Jisses så mycket jag har missat här då så mycket fint i både detta inlägg och föregående.
Vilket stort härligt kök ni har!*avis*.
Får nog ta mig till Kalmar nån gång, Mormors Fönster lockar...

Ha en härlig shoppingdag!
Glöm bara inte att visa oss andra nyfikna tjejer*tihi*

Kram
Ulrika

Anonym sa...

Underbara bilder! Jag är allt lite kär i de där lexingtonkuddarna. *s*