tisdag 1 januari 2008

Nytt år och nya upplevelser


Första dagen på nya året har snart förflutit.vad har ni därute gjort denna dag?
Jag har inte gjort många knop kan jag erkänna. Men jag har haft det mysigt i soffan tillsammans med Rövare och Rumpnissar. Vad jag tycker om den filmen! Är det nån mer än jag som ville ha en egen liten levande rumpnisse att gosa med när ni var mindre? De är så vansinnigt söta!
Har börjat pyssla med en ängel i vitt som jag hoppas ska bli färdig inom nåra dar.
Min pysslar och inredariver jobbar för fullt i mitt huvud nu,och det poppar upp massor med nya ideer, få se vilka som blir verklighet så småningom...
Nu i vår ser jag fram emot en köksö som ska tillverkas, en farstubro och ev. en solaltan som också ska bli av förhoppningsvis.
Mycket kul att se fram emot....
Önskar er en trevlig kväll! Många kramar / Jessan

6 kommentarer:

me and alice sa...

Hej o gott nytt år!
Åh, vad fin tomte Rambo är...
Kram Susanne

Randi sa...

Häftig bild! Bra jobbat!
Har också slappat idag. Inte ens djuren har velat gå ut på promis idag efter nattens mardröm. Har bara varit ute på tomten och plockat raket-rester från grannarna.
Önskar dig en riktigt god fortsättning!
Kram Randi

Anonym sa...

Kikar in för att önska en härlig och mysig onsdag!

Anonym sa...

Åh vilka projekt :) Önskar dig en alldeles underbar fortsättning på det nya året!//Z

NICOLINAS BONING sa...

Det var en hel del projekt som är planerade...är äkta hälften införstådd med det tro;-)?
Tac för dina snälla och peppande ord hos mig!
Kramar i massor/Birgitta

Jessan sa...

haha, vet inte om äkta hälften är medveten om det än....
får nog använda den kvinnliga listen och charmen igen! *ler stort*