fredag 7 december 2007

Vad göör man...

tror att Amanda tar hem det ikväll. Vad tror ni?


åt det häringa regniga vädret vi har? Var är julstämningen? Får helt enkelt rulla ner rullgardinerna sätta på en julskiva och låtsas lite....suck vad trist. Jag vill ha S_N_Ö!!!!
Åtminstone lite frost......
Ville bara titta in och säja hej och önska alla er vänner en JÄTTEMYSIG 2RA ADVENT!
Och Ugglebo-katarina: Har inte fyllt år. En av min sambos bra sidor är att han kommer hem med blommor o dyl. i bland. Där är jag betydligt sämre....
Kram på er allesammans!/ Jessan

5 kommentarer:

faster atta sa...

Amanda är ju klart bäst! Är farsinerad av hennes otroliga röst, skauue köpa skivan diretk!

kram

Lilla Blanka sa...

Ja det var ju otrooooligt jämnt på idol..jag ringde o röstade på Amanda, fast jag tycker Marie är riktigt bra också..
Kram
Mia
PS vill oxå ha snö nu..snyft*

Änglahem sa...

Nä hörni...Marie sjunger ju som en gudinna...men en eloge till Amanda för värdig ´förlorare´. Röstade på Marie som du kanske förstår.

Ha en skön adventshelg
Kram Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Det blev ju inte Amanada...men oftast går det bättre för den som inte vinner! Må gott, kramar!

Sallys hus sa...

Hallå där!
Vi röstade på Amanda men är faktiskt glad att Marie vann.
låten passade henne mycket bättre och nu kan ju Amanda få göra sin grej.
Är helt övertygad om att hon kommer få massor av erbjudanden.
Kram Katarina