söndag 30 december 2007

Äntligen ett livstecken från mej.....

Har varit fullt upp här....har saknat er alla så mycket! jag har varit inne hos er små korta tittar, men inte tagit mej tid att lämna spår efter mej....
Har varit och är fortfarande genomförkyld, så det går på lite sparlåga här. Slö och trött efter all julmat och julgodis!
Men det har gått lugnt och skönt till hela julen. Har bara umgåtts med nära och kära, ätit, fikat, tittat på film, myst och promenerat. precis som det ska vara ju!
Jag vill tacka er alla som har tittat in till mej och önskat God jul och tagit sej tid att skriva nåra rader. Jag blir så glag och rörd! Ni berikar verkligen min dag!
Jag hoppas verkligen att ni alla haft en underbar jul precis som jag! Jag kommer att tita in till er alla om en stund....
Mer bilder kommer också.....
Nyår ska vi fira hos goda vänner nåra mil härifrån. Vi har inte träffats på jättelänge, så det ska bli så roligt!
Ha en fin söndagkväll allihopa! Kramar i massor: Jessan

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej! Jag hade precis lagt in ett nytt inlägg och sparat o så såg jag din kommentar i det förra inlägget :)
Åh vad kul med ett nytt inlägg hos dig, jag kollar in varje dag :)
Härliga bilder, hihi söt vovve :)
Kram o Gott Nytt År vännen!
Mia
PS Gamla stan är ur-mysig, jag går alltid dit när jag åker upp till Stockholm

EVA / whiskyochchampagne sa...

Kul med ett livstecken från dig ! Men trist med förkylning...
***
Ville bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR !!!
***
KRAM EVA