måndag 17 december 2007

Hemma!!!!


hej på er! Ville bara titta in och säja att vi har haft en jättemysig helg i Stockholm! Det var väl ingen som trodde nåt annat?
Har tyvärr inte shoppat så mycket till mej sälv, mest julklappar. Men lite blev det.
Gamla stan var vackert som alltid,drottninggatan ändlös, sängarna underbara,underhållning och öl dög också! Hihi...
Tyvärr kan jag inte visa nåra bilder idag, eftersom klantiga jag glömde mobilladdaren på HOTELLRUMMET....men så fort jag åtgärdat problemet återkommer jag.( snacka om att man känner sej "tom" utan mobil...)
Idag har vi varit på lasarettet Alex och jag.Det visade sej att han har inte exakt den form av epelepsi som växer bort. Så tidigast om ett år om alla prover och eeg är helt utan anmärkning kan vi hoppas igen. Det var ett trist besked och inte alls det jag räknat med.Så jag känner mej lite låg.
Men vi kan inte göra annat än se tiden an.Fortfarande finns det en chans att det växer bort.
Jag återkommer....kram på er alla goa människor "därute"/ jessan

16 kommentarer:

My White Cottage sa...

Vännen... vad trist med beskedet om Alex elpelepsi. Håller tummar och tår för att det trots allt växer bort!!!

Skönt att höra att ni hade en mysig helg i Stockholm. Blir kul att se lite bilder sen!

Ta hand om dig!
Stor, stor kram till dig från mig!

Anonym sa...

Härligt att höra att ni hade en fin helg i Stockholm. Tråkigt med sonens? epilepsi.Jag håller tummarna att den kommer att växa bort. Ha en go tisdag!

Solsjö - Under en vind sa...

Stor kram till dig! Hoppas att du snart känner dig mer uppåt!

Lilla Blanka sa...

Åh vilken go bild, den passar bra till ditt inlägg idag. Tråkigt med tråkiga besked från doktorn men jag tror ändå epilepsin kan "växa bort", dels har doktorer fel ibland och dels ändras förutsättningarna hela tiden, ny kunskap osv
En stor KRAM till både dig o sonen!!!
Mia

NICOLINAS BONING sa...

Då håller vi alla tummar och tår tills ett år har gått...eller tills vetenskapen har kommit på något bra botemedel!
Gullig bild...och vad bra att helgen var precis så underbar som du förväntade dig;-)
Massor med kramar/Birgitta

Anonym sa...

Tack alla goa vänner! Tiotusen kramar till er!/ jessan

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar inom och önskar dig en RIKTIGT GOD och MYSIG JUL!!!! Vi ses! Stora julkramen!

Anonym sa...

Kikar in för att önska trevlig fredagkväll! Hoppas allt är bra.

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ville bara önska Dig och de dina en riktigt underbart GOD JUL !!!
***
JÄTTE-JUL-KRAAAM från EVA !!!

Anonym sa...

Tittar in för att önska dig och familjen en riktigt God Jul!

Kramar i massor!

Mette

My White Cottage sa...

Kikar in för att önska dig och din familj en riktigt fridfull jul med massor av mys!

Stor julkram till dig från mig!

Lilla Blanka sa...

Ville passa på och titta in och önska God Jul vännen!!!
Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Ville passa på och titta in och önska God Jul vännen!!!
Kram
Mia

NICOLINAS BONING sa...

Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL!
Massor med julkramar/Birgitta

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL! Kramar i massor

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du haft en bra jul!!! GOTT NYTT ÅR!! Kram!