torsdag 6 december 2007

Lite nytt

utsikt från mig ikväll.....
Delar av vår mysiga köping
ni har väl sett Anettes underbara hem i Lantliv?
Storgatan i vår köping består av kullersten... visst är det vackert?
Tomtarna till vänster låg i paketet jag fick av Anders... inte bästa bilden, jag vet
De låg i detta vackra paket....

vår köping sedd i "backspegeln"....
Bra skylt! Eller hur??
Denna vackra krona köpte jag i favvoaffären här i byn...
Denna vackra blomma i vacker kopp fick jag också av Anders...
Ett "mosspaket" JAG PLITAT IHOP................


Tack snälla goa vänner därute för allt stöd!
Jag ska ta det lugnt. Jag lovar....
Visar lite nya bilder. En del är dålig kvalite´ på.....sorry

5 kommentarer:

My White Cottage sa...

Åh, gumman! Läste tidigare inlägg och kände i hjärtat... Du måste som sagt, lyssna på ditt hjärta och ta hand om dig!!!

Fina bilder du visar från er köping. Ser väldigt charmigt ut! Gillar ditt mosspaket skarpt - jättegulligt!

Kramar i massor till dig!

Änglahem sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på ikväll! Verkar himla mysigt i erat Köping.
Fina ljushus har du med...skylten är ju bara för bra!

Snällt sagt goa du.

Styrkekramar i massor
Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Så mycket fina bilder du visar idag!!! Även om allt inte är 100% tydligt så gör inte det nåt, man känner stämningen ändå! Ser att vi har en fallenhet för en del samma saker....har samma vita plåthus och kronfat här! Dessutom är vi ju många som njuter av Lantlif i Lantliv!!! Må gott och ha en skön helg! Njut av dagen! Kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Fina bilder & vilken söt skylt! :)

Hoppas du får en härlig helg! Kram /Jes

Sallys hus sa...

Vänta nu här!!!
Backa bandet........har du fyllt år eller???
Hittar ingen annan rimlig förklaring till varför din man annars skulle komma med så mycket presenter......hmmmm...för kom inte å säg att han bara är sån...som köper ändå!!!!!

Fast å andra sidan kan du ju behöva en omtänksam man just nu!

Jäg bara älskar de där vita husen...viiiilll haaaaaa!

Ta hand om dig nu, kram Katarina