onsdag 12 december 2007

Ingen snö här inte....

så här är vädret idag.....
så här fin var himlen här om dan......


Regn o rusk så lång ögat når...suck. Men jag blundar och spelar julmusik tills det blir mörkt, då syns det ju faktiskt inte att det inte är nån snö!
Hoppas att ni alla har det så jättebra!?
Jag räknar timmarna nu tills Anders och jag sätter oss i bilen och åker till Stockholm...tidigt fredag morgon bär det av! Ska bli såå kul. Har längtat flera månader efter detta!
Idag tvättar jag kläder, gör julstrutar,och leilas kola....ska se om jag hinner få in lite bilder av det senare.
Ikväll är det julfest hos Alex,så det tar hela kvällen.Hoppas jag hinner hem till Leilas jul ....
Ger er alla en regnig och slaskig adventskram....
Sköt om er! Jessan

8 kommentarer:

My White Cottage sa...

Jag håller med dig till fullo om vädret! Här är det mulet och gräsmattan är fortfarande illgrön... Kunde vi inte åtminstone få lite vit frost i gräset?!? Det är väl inte för mycket begärt, eller!?!

Ikväll ska jag också se Leilas jul, missade det tyvärr förra veckan.

Önskar dig en fin lucia! Och givetvis att ni ska ha en riktig toppenhelg i Stockholm! Det kommer med säkerhet bli supermysig!

Kram till dig!

NICOLINAS BONING sa...

Fy vad länge sen det måste ha varit som jag kikade in till dig...fy skäms på mig!
Det där med snö är då bara överreklamerat SKIT!!!
Kallt är det,bildörren frusit fast,blött innanför dörren i hallen...;-)
Men jag hoppas att ni får lite snö när ni är i Gamla stan och myser runt iaf.
Hur gick det epilepsin?
Massor med "tadetlitelugnt-kramar"/Birgitta

Änglahem sa...

Åh, vad jag känner igen mig, kunde varit tagna här utanför! Tur att man är van, här är det ju sällan någon snö till jul. MEN det borde vara lag på snö till jul.....eller?

Ha det så härligt uppe i Stockholm!
Större chans för snö där, kanske...

Ha det toppen!!
Kram Ulrika

EVA / whiskyochchampagne sa...

Vi har kvar snö och nu har det varit riktigt kallt så den ligger nog ganska bra där den är...hihi !
***
KRAM EVA

faster atta sa...

Hoppas att du fick en härlig julfest trots snöbristen.. tihi..

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att ni har det toppen i Stockholm!!!! Kram!

Randi sa...

Vet precis hur du känner dig - jag höll på att bli tokig med mörker och regn en hel månad. Nu har vi stjärnklart om natten och solen pressar sig in mellan molnen. Känns så härligt!
Ha en mysig resa till Stockholm!
Kram Randi

Sallys hus sa...

Uj uj va härligt att få åka bort lite....suck.....såg att jag glömde skriva det jag tänkte då jag läste förra inlägget.....
.....morr.......var har du hittat honom???
hi hi...
Ha en härlig vecka nu och blunda på du och nynna till julmusiken!
Kram Katarina