torsdag 8 november 2007

Så härligt!


Att vara någolunda pigg igen! Vilken pärs....Jag hatar att vara febrig och matt och snorig och gud vet vad...
Tur, för ikväll ska jag på inspirationskväll. Förhoppningsvis får man med sej nåt mysigt, juligt därifrån. Om inte annat så finns det ju BLOMMOR och underbara KRUKOR som säkert är sugna på att följa med hem till mej,haha...såna saker brukar vara det....
Innan dess dvs redan om GULP.... ½ timma ska jag vara hos tandläkaren den onde, onde mannen....usch och fy....tänk om det ändå vore gjort...
Nu måste jag nog göra mej iordning för färden till galgen....(drastiskt,men det är så det känns just nu) Vi syns, kramar Jessan

2 kommentarer:

My White Cottage sa...

Skönt att du kryat på dig! Hoppas det går bra hos tandläkaren också! Det är väl för märkligt att i också gjorde kreolskans gryta när vi hade vår spökfest. Den är verkligen mumsig!
Ha en skön helg! Kram på dig vännen!

Jessan sa...

Ja visst är det märkligt? Jag hade inte ätit den fram tills förr-förra året,och inte hört talas om den varken före eller efter...men visst är den mumsig! kram