måndag 12 november 2007

Haha

klocka hade jag innan, nu köpte jag ett zinkfat lite bär och en stjärna till den....
ett litet julhjärta jag pillat ihop
min favoritvätte
blomma och zinkkärl inhandlades...
Jo Birgitta,(Nicolinas boning) Jag har städat klart....hihi..
Har haft fullt upp i helgen. Kalas, mor o bror och Fars Dag....
Imorgon ska jag åka bort för ett dygn. Jag ska med jobbet på kurs. Vi ska övernatta på Guntorps Herrgård...Äta underbar mat och ha kul tillsammans....Så jag återkommer inte förrän onsdag kväll. SMART var jag inte. Blomarrangemanget jag köpte delar till på pysselkvällen gjorde jag iordning och gav till mamma i födelsedagspresent utan att fota det först...så jag får gå bort till henne och fota när jag kommer hem från Guntorp... Ska gå på en liten bloggrunda hos er nu innan jag knyter mej...ha det! Kramar jessan
ber om ursäkt för de dåliga bilderna, det var lite för mörkt när jag tog dem...kommer mer bilder på torsdag.

10 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt du gjort!!

Hoppas att du får ett bra dygn!!!

Vi ses snart igen! Kramis!

Sallys hus sa...

Uj va mycket fint du "pillat" med!!
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

Lilla Blanka sa...

Oj vad mycket fint du pysslat till..! UNDERBART zinkkärl!!!
Kram

My White Cottage sa...

Fin, fina grejer! Hoppas du får det jättebra på jobb-resan!
Kraaaam!

Anonym sa...

Önskar dig en härlig onsdag!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Här var det ett tag sedan jag kikade in :)
Hoppas att du hade det bra på jobb-resan och du får gärna skicka det däringa zinkkärlet åt mitt håll *blink blink*

Ha en bra torsdag!

Kram
Flisan

NICOLINAS BONING sa...

Som dom sanna inredningsbloggarna vi är så ser vi trots att dina bilder är lite mörka hur mysigt du har det;-)
Hoppas att du har haft en bra vecka och att helgen blir lika bra den.
Kramar/Birgitta

Sallys hus sa...

Bara jag som önskar trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Vill önska dig en skön lördag!

My White Cottage sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Ha en toppenvecka! Kram Jenny