söndag 25 november 2007

Hej! En underbar dag i Vadstena var det!

Ett litet mosshjärta till moi, pillade jag ihop idag på förmiddan.....

Små lamm som välkomnar vid ytterdörren, men den ena har visst svimmat, ha ha....

ett större mosshjärta till mamma som tack för i går....ser nästan lite visset ut på bilden,men det är det inte....bara fotografen som är vissen...
kolakakor har bakats till Jims klassresa, nåra sparade jag såklart till fikat! Mums...
Nån mer som älskar dessa gamla telefoni kiosker?
En stor änglaadventskalender köptes. Nä, den ska inte öppnas, bara glädja....
En "gammal" julplansch som ska pryda väggen vid matbordet i Jul. Visst är den vacker!?
Utsikt från " vida Vättern" där vi åt persiljestuvad potatis och isterband....
Denna fina bock hälsade oss välkomna till Vadstena slott...
Vadstena...en ny favorit!
Vadstena slott....


En underbar pittoresk liten stad...Visar lite bilder därifrån,lite vad jag handlade och så lite vad jag sysslat med idag....Ha en fortsatt trevlig Söndag!

3 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Du verkar ha haft en riktig toppendag!
Jag skulle gärna haft den där bocken utanför min dörr;-)
Hjärtanen var sååå söta...finns hur mycket fint som helst nu till advent och jul...suck...
Kramar/Birgitta

Änglahem sa...

Vilka fina mosshjärtan du har gjort, tanken har föresvävat mig men inte blivit mer. Får nog ut och plocka lite mossa imorgon, blev väldigt sugen att försöka mig på detta, får väl se om man vågar att visa sitt försök sen....

Kram Urika

Sea Angels sa...

Oh wow... where is Vadstena, you seem to have the nicest of places out there, beautiful sunsets....snow....super moss hearts I think they are fab....I really enjoyed this post thankyou
Lynn xx