måndag 19 november 2007

Äntligen har jag tid!!

köpt nya julgardiner till köksfönstret, visst är de goa!?
gardiner till Alex rum...
Har dukat upp till tjejfest har jag gjort...
tack snälla Ylwa, Ingela ochNettan för att ni förgyllde min kväll! Love you all....
Två av mina småsockar jag pratat om. Nu ska de bara få lite brodyr på sej. Bara nåt enkelt...


att sätta mej vid datorn en stund...så fullt upp som jag haft denna veckan var längesen jag hade....ska berätta mer om Guntorp och hur jag hade det där i nästa inlägg. Nu tänkte jag bara titta in och visa er lite av min vecka. Hoppas att ni alla mår bra! jag har saknat er enormt....ska ta mej en rejäl bloggarrunda ikväll. Sambo jobbar så jag får vara ostörd förhoppningsvis efter det att Alex har krypit till sängs. Vi syns ikväll!! Har även stickat pulsvärmare, (är inne i ett sånt stickar-grejs nu. Jag stickar jämt och allt...) Varit på julfestplanering. ( Är klassförälder i Alex klass)mm mm Denna veckan blir lugnare hoppas vi...Jättekramar till er alla! Jessan

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Kul med ett inlägg från dig! Mycket fint på gång! Jag har också en lugnare vecka framför mig....Kram!

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig kväll !
Kram/Ingela

My White Cottage sa...

Sköt att höra att allt är bra med dig vännen!

Vad mysigt och fint du gjort inför tjejmiddagen! Lyllos dina vänner!!!

Ha en toppenvecka! Kram Jenny

Sea Angels sa...

ooh everythings starting to look christmassy. Have you been to the old town market yet! It looks really magical. I really love the lace edging on your lovely table cloth, very shabby chic, very pretty.
Hugs Lynn xx