måndag 5 november 2007

Hemma igen!


Tack för alla gulliga kommentarer från er! Och hoppas att ni haft en kanonhelg!
Kom hem kl 19 igår kväll och lade mej på soffan och gissa vad?
just precis...zzzzzzzzzz....
Nåja jag förtjänade det efter att ha kört så långt...Jag har iaf haft en riktigt mysig helg,med massa god mat o dryck och jättetrevligt sällkap. På Lördagen förberedde ungarna spökrundan i skogen medan Lovisa ocg jag pyntade huset med diverse "trevliga" skapelser....Mat förbereddes Kreolsk gryta som är såå god. Vid halv 6 dråsar det in 6 vuxna monster och 6 småmonster genom dörren. Så totalt var vi 11 vuxna och 11 barn....så det var jättekul men tröttsamt.Hur kul man än har hos sina vänner så är det alltid skönt att komma hem...
Lite skönt också att lovet är slut och vardagen tar vid. det blr lite med ordning och reda med allting.
På torsdag har jag anmält mej till en julinpirationskväll på "Blomsterlandet"....ska bli mysigt, få se vad man tar med sej därifrån...
Nu ska jag gå en liten bloggar runda hos er, har lite abstinens efter helgen. Jag återkommer med recept på den kreolska grytan för er som inte är bekanta med den.Den tål att provas!
Ha en fin mångag ! Kramar till er alla!
Jessan

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Välkommen hem! Låter som om ni har haft en toppenhelg! Njut av vardagen igen! Kram!

Sea Angels sa...

Stunning sky, beautiful photograph
xx

Anonym sa...

Håller med dig. "Borta bra, men hemma bäst" Jag tar gärna receptet på den kreolska gryta.