onsdag 27 augusti 2008

kolla snyggingen och hör den underbara låten...suck...

3 kommentarer:

Viveka Gulda sa...

Tack snälla, för tipset om Nordljus, jättefina saker och som du skrev, perfekt för vårt hus.

Änglahem sa...

Morgon!!! Är du uppe än!! sen kväll förstår jag*tihi*...jooo du, du kan gissa att Plejka varit galen, sur, förbannad, ilsk, ledsen mm.mm. så som du säger, han hade nog inte mycket till val där!
Men han var så snäll så han hade tagit en med större minne och vad det nu var...jo fotohanteringen var bättre än den jag tittat på innan...jag gick ju mer på prislappen än vad han gjorde*tihi*...så nu hoppas han nog att frugan ska krypa ur sitt deppighetsskal och bli glad igen....och det är jag ju nu!! Nu är det BARA routern som vi inte fått igång....instr.bok? vad är det för något? Fanns då ingen med, sen ska man ha någon nyckelanvändarkod...hrmmmm....ska finnas under modemet....hrmmmm igen! visst! Ska in till Telia idag och fråga vad det är de sysslar med!
Ska bli så kul!!! när jag får in Internet på det....satt och pilla hela kvällen nästan...*fniss* som ett barn på julafton blev jag.*fniss*

Alltså Jessan....Erat sovrum....*suck* så vackert!!! Blir ju en aningens avis.......vårat ser ut som en bomb briserat!!! Bokstavligen pratar vi om här! Men nu har maken sagt att han ska börja med renoveringen där....ska bli skönt att få ett fräscht och fint sovrum....nång gång i höst...Rom byggdes inte på en dag inte!*hihi*

Hur mår foten??

Ha en bra fredag! och en skön helg om vi inte skulle höras!!

Kramelikram, Plejka

EVA / whiskyochchampagne sa...

Helt underbart...Bon Jovi kan man lyssna på jämt...och titta på också :)

Hoppas sommaren varit bra ! Jag har nästan inte varit i närheten av datorn...åtminstone inte länge :)

***
KRAAAM EVA