onsdag 27 augusti 2008

Godmorgon! Lite uppdatering på vad Jessan sysslat med.....

små billiga tabletter......


loppisfynd........


stryka-på-bilder från tradera....


denna lykta köpte jag för presentkort jag fick när jag fyllde år i somras....den är ca 1 meter hög...ursäkta dålig bild......


denna zinklåda köpte jag också.....


nåja,detta har jag pysslat med också...ändrat lite tyger vid sängen.....


lite pyssel på altanen

Jag har mkt mer att visa men det fattas grejor till det jag målat så jag kan inte visa det riktigt ännu,men det kommer...man får ta det som det kommer när man är tillfälligt handikappad....
jag har haft en jättedålig natt sömnmässigt,kunde bara inte somna...(nån som vet om det var fullmåne i natt??)....somnade vid ca 2 och skulle opp igen vid 6.30 och skicka ungarna till skolan.
Och naturligtvis vaknade jag sent..naturligtvis var det inte bara frukt som skulle med utan extra frukt och dricka,sittunderlägg eftersom de på onsdagar har naturruta och är ute hela förmiddan. Nåja jag snodde ihop detta och lite frukost och skulle skicka ut Alex till bussen.....
VAR ÄR DIN ANDRA GYMPADOJJA????DET FINNS JU BARA 1!!
Vad tror ni han gör? Jo tittar stort och frågande på mig, lyfter axlarna och säjer JAAAG vet inte!
MORRRR!!!
vaddå du vet inte???Det är ju ingen annan som haft DINA skor....
Han står o funderar lite...HM,den är nog inne hos Dea (kompisen).....
Men lilla gubben,vad får dej att ta 1 sko och inte 2 när du går hem på kvällen??
Detta är Alex i ett nötskal, han kan slarva bort vad som helst..om inte rumpan satt fast på honom är jag säker på att han skulle tappa bort den också!! Vad ska man göra åt ett sånt barn??
Till slut var det iaf efter mkt om och men dags för puss och kram och ut till bussen....(som tur är har vi bara ca 20 meter till hållplatsen)
PUST!! vilken morgon....
så NU ska jag ta en STOR mugg Java och kolla på supernanny och förundras vilka relativt SMÅ problem jag har med mina barn...Tack för mig so long! Kramar Jessan

3 kommentarer:

Monika sa...

Hejsan :o)

Hjärtligt tack för besöket hos mej :o)

Kul att vi hade samma på testet och hoppas verkligen att du kommer på fler besök :o) Känn dej alltid välkommen!

Vilken underbar blogg Du har då! Jag springer genast hem till mej och länkar dej ;o) Hoppas det är OK?!

Ha en finfin dag!

Kram

Monika

Anette sa...

Vad kul att du hittat min blogg - på så sätt hittade ju jag din! Kommer gärna på besök igen!
Ha en skön kväll//nellie

RANA sa...

Men WOW vad mycket fint. Och vad duktig du är, vännen. Hoppas du får en jättefin helg.

Kram, Rana