torsdag 14 augusti 2008

På strålande humör....


är jag idag! (peppar peppar)
Jag fyndar på loppis,målar och har hittat en storartad ide om hur jag ska dölja fula tvn!!
kan man bli annat än glad? Visserligen är min skaparlusta begränsad just nu pga foten men jag får göra det jag kan och vänta med resten( även om vänta inte direkt är ett av mina favoritsysselsättningar)
Nu ska jag bara inviga intet ont anande Anders i mina "dölja tv planer" hihi.....
Hoppas återkomma med mina fynd och målerier snarast ...Ha en kanondag! Kramisar Jessan

3 kommentarer:

Änglahem sa...

Vad roligt att Jessan är på så gott humör!!! och att du kan greja lite trots "dumma" foten!

Bannern: jag skulle vilja slänga mig rätt i eran säng, ser så skönt och gott ut....god natt...zzzzzzz.

Ska bli kul att få se vad du målar!

Må gottigt!!
Kramar, Plejka

Solsjö - Under en vind sa...

Vad spännande det låter!

Kram!

Sallys hus sa...

Nämen!!!
Har du brutit foten.....??

Stackars sackars dig!
Men det är ju bra att du kommit på hur du ska dölja tv:n för nu har du ju nåt riktigt bra argument till varför du inte kan hjälpa till..:)

Ha en härlig vecka ooo virka på!
Kram katarina