lördag 9 augusti 2008

Haj!

Detta är vad Jessan sysslar med just nu när hon har ont i foten......I den här takten är snart överkastet färdigt! hihi.....
Jag vet inte hur det är med er men....alltså...visst kommer jag att sakna sommaren men....jag tycker det ska bli mysigt med hösten och tända ljus....alla härliga färgen och dofter. Jag har en förkärlek till att elda räfsa och skräpa runt i trägården på höstarna och grilla en korv när man blir hungrig....tycker det är såå mysigt! Här spöregnar det så jag ska ta och passa på att måla lite vitt. Var och köpte två burkar igår.....Sen blir det god lördagsmiddag. Gräddstekt kassler med potatis.....mums! Ha en underbar Lördag! Kramar jessan

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Du verkar sysselsätta dig bra! Hoppas att det snart är över så att du kan vara som vanligt igen!

Kram!

Ann-Catrin sa...

Hej där!!

Du har vunnit ett pris hos mig!!
Kram A-C

Änglahem sa...

Hihi....jag förstår inte vad skåpet gjorde just där....precis i min väg...alltså!*grymt* Vet inte hur jag bar mig åt.....men på något vis tappade jag balansen och hamnade "dubbelvikt" med huvet in i skåpet, fruktansvärt otäckt var det....ryser fortfarande jag tänker på, kändes som nacken skulle "gå av". Jag får se till att stå stadigare på jorden...hur nu det ska gå till*tihi*.

Virkning och TV är inte fy skam det, ganska skön dag...inte van vid att sitta så "sysslolös", kanske som du säger....hände för att lära mig att ta det lugnt*hrmmm*, vete 17 om det hjälper...

Hur pysslar och donar man när man samtidigt hoppar omkring på kryckor??*kliar mig i huvet*....

Sov gott vännen!
Kramaaaar, Ulrika