tisdag 6 maj 2008

Lite blandat....

den här boken rekomenderas varmt! En underbar bok...

jag har äntligen fått iordning på "skräckkabinettet" hihi...dvs min släkttavla....

denna underbara tingest köpte jag häromdan.....visst är kannan fin? Det finns degbunkar i samma stil.....mårbackan fick också följa med hem utan knussel....visst är jag väl snäll?

så här fint blommar mammas plommonträd nu...vänta tills ni får se hennes japanska körsbär med dubbla rosa blommor...den är helt bedårande !!
Styvfar mår bättre nu. Han har sprängt ett igentäppt kärl, men har två igentäppta till...vi får se vad de ska göra åt det.....
Nu ska jag gå och jobba en stund sen har jag gymmet och kurs i em. vi ska pröva KI balans idag. Ska bli kul. Ha det underbart därute i våren! kramar Jessan

5 kommentarer:

Gry sa...

Men oj, jag har varit bortrest några dagar och allmänt haft lite annat att syssla med de senaste veckorna. Har helt missat att din styvfar hamnat på sjukhus. Tråkigt, men ändå skönt att de kunde åtgärda problemen i kärlen. Vet precis hur det känns när ens förälders evighet krackelerar....

Hoppas din pappa mår bättre nu och att de andra kärlen kan förbättras.

Boken du rekommenderar har jag varit nyfiken på, och nu kommer jag definitivt att köpa den! Tack för tipset!

Må så gott, vännen! Kram Gry

My White Cottage sa...

Tack för lyckönskningarna vad gäller mitt nya jobb - jag är verkligen såååå glad!

Skönt att din styvfar mår bättre! Finns inget värren än när de som står en nära bli dåliga...usch!

Visst är det underbart ute i naturen just nu!!! Helt fantastiskt...

Ha en fortsatt fin vecka!
Kramar Jenny

vivan sa...

fin blogg snygga foton...kikar gärna in i din blogg igen om jag får??kramiz

Änglahem sa...

Hej lilla gumsan min,

Vad skönt att höra att din pappa mår lite bättre, hoppas nu att läkarna fixar resten av kärlen med! Annars får de med Tokan från Västkusten att göra*hötter med näven*, meddela dom det!!*fniss*. Dom vet nog vad dom gör, hjärtläkarna i Sverige skulle jag nog faktiskt våga lita på...inte vem som helst som kan bli det inte!

Skräckkabinettet??*fniss* det är väl ingen släkting som läser din blogg? eller?....

Den kannan är ju såååå fin!! Har tittat på både den och degbunken....Plejka vill ha! Klart att den skulle med dig hem!

Ha det bäst goa Jessan!!
Kramar & God Natt/Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Äntligen hinner jag inom..tar några bloggar i taget då tillfälle ges....nu är man mest ute!

Den där bunken har jag också, gillar den verkligen!

Hoppas att du har en skön solig dag framför dig! min kommer vara på jobbet....tur att man har ett jobb där man är ute mycket....

Kram!