söndag 21 september 2008

OMG!!!!!!

Jag säjer bara det! Gå och se den om ni inte sett den!
Det är bättre än alla zoloft i världen! Jag lovar!
Jag och mina vänner Ylwa och Nettan DANSADE ut från bion.....det gick inte att sitta still....kan bara säja en sak...vi kommer att se den igen! Enda skillnaden från denna gång är att istället för att åka hem till tv soffan efteråt så ska vi partaja!
Hela filmen är dessutom en hyllning till tjejers vänskap...efter denna film är jag inte rädd för att bli 60 år eller mer...inte om man blir som dessa tjejer!
Så ta era tjejvänner i handen och gå på filmen! den är helt underbar! Gonattkramar en "nyfrälst" jessan......................

4 kommentarer:

Lotte sa...

Ja, hej! Tack för den .... brakande kommentaren! ;) Härligt! :D Men du fattade väl ironin? Även om jag gillar pellisar, så skulle dom nog ryka illa kvickt om Dickinson bad mig, haaahaaahaa! Som tur är för min omgivning har jag inte plats för 200 stycken... bara 13 övervintrar i år...

Ann-Catrin sa...

Morrn där!!

här var en till som nästan dansade ut från bion när jag så filmen.
den verkligen sprakde av livsglädje!!
Gick inte att värja sig!!

ja tänk det var tider när man kunde brevväxla med sina idoler..
kul var det!!

Stor kram A-C

Änglahem sa...

EN till som blivit frälst!*hahaha*
så den var sååå bra? Hrmm...väntar nog ändå på att den kommer på DVD, jag och biosalonger är inte bästa vänner. Jaa...nu menar jag inte själva bion isig...utan dessa hemska stolar som gör att jag går därifrån haltande och krökt som en gammal gumma*fniss*

Ha en bra söndag!! Här vankas det tårta om du är sugen!*tihi*

Kramisar, Ulrika

Monika sa...

OMG! Så glad man blir av detta spralliga inlägg! ;o) Ser fram emot att se filmen när den kommer. Det där med att dansa ut lät härligt" :o)

Ha det fint!

Kram

Monika