lördag 6 september 2008

en liten luring på lördagkvällen....

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

hi hi.....

Kram!

Änglahem sa...

God Morgon Jessan,

Jag tror att jag håller med mom där, tihi!

Hur mår du? Hur går det att jobba halvtid, känns det ok?

Joo, jag gillar också hösten!. Tror att det blev något slags missföstånd där på bloggen, vill bara inte att den kommer föööör tidigt! Eftersom vi nästan aldrig får nån snö, iaf ingen som vill stanna, så blir ju vädret grått o trist i liksom ett halvår. Tänk om vi kunde få en höst med klar hög löft och solsken fram till november iaf. Fast det är ju rent önsketänkande från min sida!*hihi*

Hoppas du får en bra start på veckan!!! Förresten hur går det med eran valp?

Kramaar, Ulrika

Ann-Catrin sa...

Hihi.. det var en liten goding det!!

men hur har det gått med jobbet nu... hoppas det känns bra och du får komma tillbaka i din egen takt!!

Måste bara höra om ditt lilla mått kom till dig någon gång...

Stor kram A-C

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag håller med Mom!
Kram
Marie

Anonym sa...

*fnissar* Jisses vad skojig bild!

RANA sa...

Våg? Våg, vad är det?? Jag har sparkat in vår längst in under ett skåp så att jag slipper se eländet.

TACK du generösa varelse för alla fina ord du sa om mina tavlor. Vet du vad!!! Jag håller på att lägga upp en webbgalleri där jag ska visa och eventuellt sälja mina alster. Läskigt men jättekul. Kommer snart till en blogg nära dig...

KRAMAR till dig! Hoppas du inte ligger däckad i feber, som alla andra.

Kram, Rana