fredag 12 september 2008

Fredag igen....


Vad veckorna går fort! Helt otroligt!
Tack ni gulliga som hejat på mig och undrat hur det går att jobba...
Det går över förväntan! Det är riktigt roligt faktiskt. Hoppas det håller i sig!
Hade dock IGÅR ett rejält "psykbryt"....nu efteråt går det ju att le åt det men igår var det hemskt!
Jag får dock skylla mig själv lite....Jag äter ju zoloft sen ett par år tillbaka,sedan jag hamnade i den berömda väggen...
Nu har jag mått så bra en längre tid, och receptet gick ut så Jessan tänkte att nu kan jag nog sluta med dem....det måste ju gå bra....Kanske inte det smartaste , mest övervägda beslut Jessan tagit i sitt liv...
Min välinformerade, intellektuella del av hjärnan VET att man måste trappa ner försiktigt för att inte må sämre...MEN nu hade den delen av hjärnan tagit semester och överlåtit till hippie-delen att sköta företaget...och det gick inte sååå bra....
Det slutade med att ungarna och jag var ovänner mest hela dan och att jag satt i trädgården och grät hela eftermiddagen....det var bara att börja knapra piller igen...SÅÅÅ kan man ju inte ha det! Tro mig, nästa gång ska jag trappa ner....
Men som sagt, annars går det bra, och idag mår jag redan lite bättre!Så tack för att ni bryr er och håller tummarna! Ha en underbar helg och var rädda om varandra! /Jättekramar jessan Och kom ihåg: Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!/Sally Santesson

1 kommentar:

Monika sa...

Hej på dej!

Så härligt att det går så bra för dej! Ta det bara lugnt och få inte för dej att lägga i överväxeln på en gång bara ;o)

Det är ju av misstagen man lär sig tyvärr. Fast man kan ju vända lite på det också och säga att man fått en ny erfarenhet :o)

Det kommer säkert att gå bara fint för dej :o)

Ha det nu så gott goa du!

Kramisar

Monika