söndag 9 mars 2008

lite smygtitt på min altan.....

denna söta sak har jag köpt på "änglaboden".....kunde inte motstå den!
gillar denna krukan skarpt! Har en liten variant också...
lite påskpynt...
gissa vem som sitter här och läser fria stunder?


Ja det var en liten glimt från en hörna av min altan...finns mycket kvar att göra ännu....men plats för mys finns där om man vill...Jag visar mer när det är mer färdigt. Det är målning och annat pyssel som ska göras...Hoppas att ni alla har haft en underbar helg! Vi syns! Ta väl hand om er! Kramar Jessan!

8 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mýsig hörna!!! Kan tänka mig att sitta där både med en go bok eller ta en liten tupplur...

Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh vad mysigt det ser ut ! Den som ändå finge sitta där ;-)
Jätte fint !
Ha det gott !
Kram/L8

NICOLINAS BONING sa...

Mysigt...vill se mer bara du har "grejat" lite mer där ute:-)
Jag är så hemsk så jag klappade händerna när det var klart att inte Carola gick vidare...fniss...och jag har skakat på huvudet när jag har hört hennes bortförklaring om att Nordman vann över dom pga att Nordman hade hemmaplan...gapskratt...
HEMMAPLAN?! Är hon helt ... eller... ?!
Kramar/Birgitta

Änglahem sa...

Hej hopp du härliga!!

Har haft lite ledigt ifrån datorn här över helgen, och tänk vad man missar då!

Carola..jodu den minen sa allt! då bidde jag nog allt lite glad! Tji fick hon...men inte så roligt för Andreas. Vad i hela fridens namn slog han sig ihop med henne av alla männsikor...!*upprörd*

Jag kommer i ett flygande sväng här och slänger mig i din fina och supermysiga soffhörna på altanen!!!
Där skulle man (läs: jag) ligga och läsa bra bok och käka chokladpraliner, gärna en ginotonic bredvid!!!*drömmer*

Ha det bäst min goa vän!!
Hoppas att du känner dig bättre!

Kramelikram
Plejka

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

DÄr skulle jag också vilja sitta, med en god bok och en härlig kopp te! Det ser jättemysigt ut!
Kram
Marie

RANA sa...

Å vad ljuvt och romantiskt. Där vill man ju sitta och pussas - eller sitta ifred. ;-) Inspirerande, gumman!

PoK, Rana

faster atta sa...

Vilket mysigt krypin du har! I den soffan skule jag mer än gärna kura upp mig och sträckläsa en bra bok!

Gry sa...

Tack för kommentaren :-)

Kan tänka mig att du har en jätteskön plats där att dra dig undan och stänga ute världen för en stund! Ser inbjudande ut :-)

Kram Gry