onsdag 19 mars 2008

La cocaratcha, la cocaratcha.....di di di di di di daj!!



Jessan har shoppat efter jobbet idag...NÅJA! det har hon gjort sej förtjänt av den lilla madamen!
Efter att ha promenerat i snöyra med en pensionär och planerar att påskstäda lilla huset så tycker jag det.....det är nåra saker jag gått och tittat på ett tag....Kakfatet har jag dregglat efter länge!




Blomma och shabby- kruka i plåt inhandlades på favoriten: Blomboden...även duken som kommer från miljögården...
Gjorde en liten tändsticksask lite finare också...
Denna ska jag ha påskgodis i....inhandlades på lokala loppisen. Liksom....
Dessa fina gamla assietter......undrar varför man blir så sprallig och glad över att shoppa lite då o då.....detta gjorde min dag.... NU ska jag ta tag i städningen! Kram på er alla! /jessan

5 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka jättefina saker , det där kakfatet mmmmm !!
Påskkramar / Lotta

Karin i Villa Grå sa...

Ditt kakfat hade jag också dreglat över och köpt hem, det är så fint med de små fötterna eller vad man nu ska kalla dem för *gillar*

Krukan var inte dum den heller..! Var ligger butiken? Vill ha!

Jag måste fråga en sak om Eva Cassidy. Är det hon som tog sitt liv eller blandar jag ihop henne med en annan sångerska?

Glad påsk!

Kram, Karin

Nina på Kyrktorpet sa...

Jag har blivit kär!!! I ditt kakfat!!! Underbart är bara förnamnet, önskar att det fanns någon butik här i närheten med ett sånt....ti-hi.... Men jag får väl kika in till dig lite oftare och beundra ditt!

Änglahem sa...

Kvällens lilla städerskan!!

Du har verkligen gjort dig förtjänt av varje vacker sak du fick med dig hem!!! Kakfatet är underbart!! aldrig sett den modejangen förr. Krukan....har jag också suktat efter ett bra tag, så då förstår du att Plejka gillar den.*fniss*
Påskgodis har jag inhandlat en Massa idag, undrar om det räcker fram tills påsk*hihi*.

Vännen, du har en utmaning inne hos mig som jag hoppas att du vill anta!!?

God Natt o Sov Gott!
Kramar
Ulrika

Lilla Blanka sa...

Hej Jessan!
Åh vad fint kakfat och kruka..!
Och tändsticksasken blev också söt, det är jättekul att piffa till tändsticksaskar, det blir en helt annann grej än de vanliga "fula" :)
kram vännen
Mia