tisdag 18 mars 2008

ena dan si andra så....

ena dan solar Rambo på altanen....
andra dan ser det ut så här....snö och genomgrått....
sen nästa dag ser det ut på detta viset...nästan sommarvarning! man blir lite förvirrad vad det gäller att skicka med kläder till fritids om inte annat....


Förresten är det nån av er som sett "Rent hus"?? Jisses vilket program! jag som trodde att JAG hade stökigt! men allvarligt talat....jag brukar inte döma folk, men hur kan man leva på det viset? hur sttår man ut? och Hur kan man låta barn bo där??
Det är ju inte "normal" stökighet....
En fördel har programmet dock...jag tycker att jag bor i ett slott! Ikväll ska jag se på bygglov, sen ska jag kika in till er alla en stund för att ta igen det jag missat! ha en underbar kväll!! kramar jessan
vita penseer på altanen.....

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är vädret konstigt!!! Bra att du påminde mig, Bygglov har ju börjat! Kram!

Gry sa...

Hej Jessan, så skönt att se dig igen, hi,hi...Tack för kommentaren hos mig ;-) Så fint du har det vid sjön...suck...Mina svärföräldrar bor sådär nära vatten och det är så rogivande. Bor inte så värst långt ifrån vatten själv, och det är något eget med det.

Visst är det skönt med bodyscanning? Men du blir inte trött, menar du?? Helt otroligt! Förut när jag gick på stresshantering blev inte jag heller trött av det, men nu blir jag, fniss...Fast jag kör den på kvällen i sängen, så det är väl orsaken. Det är ju därför jag använder den på det sättet också, för att få sova ;-)

Verkar som du har det ganska bra,mår bra och så? Härligt! Njut av fina dagar på altanen, snön är bara ett övergående stadium!

Missat Bygglov har jag, för jag har varit på shopping! Fniss.

Kram Gry

Änglahem sa...

Yippie!!! Jessan still going strong!!
Ja du detta väder är ett enda stort frågetecken?? Vinter nu? just som vårkänslorna riktigt börja höja livskänslan!! Ha, det sk...sig!
Jag har sett lite grand, jag känner som du, bor ju i ett riktigt slott! Nog för att vi verkligen kan ha det stökigt, men att låta det gå sååå långt så dom låter skiten och bakterierna ta över?! Äckligt!!!

Nu ska Plejka nana...sov gott Jessan!

Kramar
Plejka

Ps förresten har du anmält dig till bloggträffen?? du kommer väl??*hoppas*

Ann-Catrin sa...

Ja du.. det här vädret kan göra en sömnlös... sanslöst vackra bilder du visar"""
Utlottning innehos mig...var gärna med!!
kramar A-C