söndag 15 juni 2008

Äntligen ett livstecken från mej.....

som ursäkt för att jag försummat er, bjuder jag er på nybakade bullar....... men det finns orsaker tillatt jag inte bloggat på så länge....jag har haft stora datatrubbel som jag hoppas har löst sej nu, jag har planterat,donat varit på avslutningar och ni vet allt det där som hör sommaren till....men den största anledningen till frånvaron kommer här......


Rambos lillebror Molle! Han är så ljuvlig, och busig, gullig, rar och...alldeles ...underbar.....
så kanske ni förlåter mej för att jag inte hälsat på er på länge?......


Denna styrde jag ihop till fröknarna på avslutningen...alla föräldrar la i hop så de fick varsin somsommarpresent.De blev jätteglada...lupin, basilika, citronmeliss och lite pynt...och spannet är jättefint med blomslingor på.

gullungen igen......

och mina 2 favoritfyrbentingar som tar en middagslur tillsammans....De är jättegulliga ihop och har kul tillsammans, det funkar jättebra som tur är! Kunde inte vara bättre... Jag passar på att önska er en jättefin söndag och vi ses "hos er" Ska ta en runda till er i em....Super Duper kramar Jessan!

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken gullig liten "bebis", förstår att han upptagit din tid!

Jag tar en blomma och myser vidare så här på söndagseftermiddagen!

Kram!

Ann-Catrin sa...

Du den lila godngen.. går inte av för hackor. det killar til i kroppen när jag se den lilla bebisen""

Kan förstå det är mycket nu... fast de sover ju en heö del med som tur är!!

Tack rara du för så fin kommenter inne hos mig ang repotaget.. den värmde ska du veta!!


Ha en fin midsommarvecka!

Kraam A-C

My White Cottage sa...

Grattis till världens sötaste Molle! Förstår att du har fullt upp med att gulla med den lilla sötisen. Valpmagar är ju bland det mysigaste som finns!

Fint blomsterarrangemang du gjort till fröknarna, förstår att de blev glada!

Önskar dig en fin midsommar!
Kramar Jenny