tisdag 18 november 2008

Paus.....


Hej mina vänner! Som ni väl redan har märkt så hinner jag inte med bloggen som jag vill just nu. Jag har fullt upp med min lille och hans skolsituation som är kaotisk. Det är bråk och strul varje dag i stort sett och han mår inte bra. Detta tar all min kraft och glädje som ni förstår.Så på obestämd framtid tar jag en paus från bloggen. Jag kommer att fortsätta att titta in till er då och då....Ha det bra alla ni som förgyller min tillvaro, och var rädda om er!Många tidiga adventskramar! Jessan
Nu ska jag åka och köpa baby olja, lavendelolja som jag ska ha till Alex och min mysstund ikväll. jag har börjat massera honom varje kväll innan läggdags till avslappningsmusik,en vana som kanske kan vara ett steg i rätt riktning. Mysigt är det iaf för både honom och mig.....kan behövas efter utvecklingssamtalet vi ska på i em....

4 kommentarer:

Änglahem sa...

Tack snälla Jessan!

Men fy sjutton för att ha en sådan jobbig skolsituation! Lider med både han och dig! Låter som en väldigt trevlig och gossig stund ni har där om kvällarna, sådant tror jag verkligen värmer honom, inte bara till kroppen utan även hjärtat! Sådant som han säkert kommer att bära med sig för alltid, hans och mammas speciella stund!

Var rädda om varandra! och Lycka till med skolsituationen!

Många kramar, Ulrika

EVA / whiskyochchampagne sa...

Usch och fy för er stackare då det inte ska kunna funka för killen i skolan ! Så får det bara inte vara...
Men jag förstår att bloggen hamnar åt sidan då...

Stå på dig vännen och kämpa vidare ! Tänker på dig !
***
KRAAAM EVA

My White Cottage sa...

Jag hoppas att det ordnar sig till det bästa för din son! Det måste var otroligt jobbigt för er alla!

Ta hand om er!
Stor kram Jenny

vivan sa...

Saknar dig....när kommer du tillbaka??? Vårkramen!