torsdag 16 oktober 2008

gomidda'.....

Hej mina kära bloggvänner! Hoppas allt är bra med er därute i höstvädret! Jag har sett att en del av er så smått har börjat julinspirera och julpyssla. Och visst är denna tid den härligaste i bloggvärlden?! Så mycket mys och pyssel som visas. Man blir helt varm i hjärtat....Jag vill tacka er alla för alla fina kommentarer! Det värmer så mycket ska ni veta....Det är fortfarande problem och det ska bli psykologamtal ev. Så set är mycket känslor här hemma nu. Men det är inte att gräva ner sig i, utan man får ta en dag i sänder och göra det bästa man kan. Som tur är så mår jag själv bättre nu så jag har lite mer ork att ta tag i det. Det får man vara tacksam för. Just nu behöver Alex allt stöd han kan få.
Återigen tack för att ni bryr er! Ni är så gulliga allihopa!
Visar några bilder hemifrån idag.
Kudden är en "tröste kudde" Jag sytt till min bästa brevkompis Anitha
Fåtöljen är en loppisfåtölj som jag pysslat om lite så den blev lite mysigare.
Sen har jag köpt en sängkappa till våran säng, som jag tänkt så länge...och det blev mkt finare.....blev jättenöjd.
Nu vill jag passa på att önska er en trevlig helg allihopa! Jag tittar till er lite i helgen....Var rädda om er! Kramar Jessan









2 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhhh vilken fin kudde ! En sån behöver nog det flesta ibland...

Hoppas det går bra för sonen...det är så fruktansvärt det som händer ute i våra skolor !
Kom ihåg att vi är många som tänker på er !

Ha en härlig helg !
***
KRAAAM EVA

vivan sa...

Oh, så fint du gjort...kramiz:)