tisdag 1 juli 2008

Fullt upp som vanligt....

den här lilla sötingen kom till mig för ett tag sedan! Jag blev förälskad i hennes tvilling när jag var inne hos Faster Atta, men tyvärr var hon redan såld. Men gullig som Atta är så sydde hon mej en till.....Jag blev så glad! Tack igen nina! Hon är så fin här hemma! (Har döpt henne till Rut)

Här hemma går allt i 170 känns det som...Har fullt upp i trädgården, nåra plankor kvar på altanen att måla, sen har jag födelsedagskalas här hemma på fredag...PUST....
Men mitt ialla stökerier är det rätt kul!
Jag tror att det blir Paj med Bacon och purjo med sallad, och sen leilas Underbara bärpaj till efterrätt, det lutar åt det. Den är såååå god bärpajen. massor av hallon, blåbär o björnbär sen hemmagjord vaniljsås till... MUMS!
Nästa torsdag går jag dessutom på semester! Ska bli så skönt att slippa passa klockan i hela 4 veckor! Sitta och mysa med kaffekoppen på altanen hur länge man känner för det på morgonen....Det är livet det!
Hoppas det är bra med er alla därute! Jag tittar in till er lite då o då....Ha det underbart och njut av sommaren! Jättekramar Jessan!!

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Oj så söt Rut var.. förstår du ville ha den!

Bärpaj med hemlgad vaniljsås..mums vad sugen jag blev nu!

Kraaam a-C

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken söt!!!

ha det gott i sommaren! Kram!

Gry sa...

Hej vännen!

Hoppas du mår bra och att du inte längtar deg sjuk efter semestern ;-) Tänkte på stresshanteringen; går det bra? Det är verkligen livskvalitet att ha lite ledigt och glömma tid och rum. Bara njuta av tiden som är just nu, utan störningar. Kaffet smakar mycket godare då ;-)

Ta hand om dig. Vi hörs!

Kram Gry

Sallys hus sa...

Oj oj vad söt hon är...men inte ens i närheten så söt som lilla Rambo!!!
Himmel o pankaka så bedårande!!!
Snacka om en ny liten bebis!!!
Härligt med semester.
Önskar dig en härlig helg!
Kram Katarina

Änglahem sa...

Jessaaaan!!! Ulle is back!!!! Tralalala...tror jag iaf....datorn är igång igen...bara hoppas att det håller!!!!

Vad gör du i semestertider då?! Tar hand om valp, men mera då?!!!
Målar brädor kanske...fikar...solar....badar tom?...här är det också semester, sååå skönt sååå!!

Må så gott vännen!!!
Kramisar, Ulrika

Sallys hus sa...

Bara lilla jag som är här och spanar igen....kastar iväg en kram till...:)